the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۸ فروردین ۱۱, سه‌شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

همه‌اش یک شوخی‌ست

همسایه‌ی ما یه پسری داره. الان شاید هیجده سال‌اش شده باشه. خودش بزرگ شده. اما مغزش رشد نکرده. باسه همین همه به‌ش می‌گن بی‌چاره. امروز به‌ام می‌گفت مامان‌اش به‌ش گفته می‌ده پاش رُ اره کنند! بعد ازم می‌خواست به‌اش اطمینان بدم که این حرف فقط یک شوخی بوده!

- مامان‌ام با من شوخی کرده؟ من همه‌اش سعی می‌کنم پیش خودم فکر کنم که مامان‌ام باهام شوخی کرده اما هرچی فکر می‌کنم می‌بینم نکنه جدی گفته باشه! هی می‌خوام برم لوش بدم ولی باز با خودم فکر می‌کنم که شاید شوخی کرده باشه

راست‌اش من هم خیلی وقته دنبال یک نفر می‌گردم که در مورد شوخی بودن خیلی از چیزها به‌ام اطمینان بده. بعضی وقت‌ها با خودم فکر می‌کنم برم و زندگی رُ لو بدم. اما باز با خودم فکر می‌کنم نه، همه‌ش یه شوخیه

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.