the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

من رای می‌دهم

نمی‌دونم منظور از این آگهی چی بوده. یعنی چی رای ندادن مساوی با رای دادن؟ منظور این بوده که هرکی می‌خواد به احمدی نژاد رای بده رای نده؟ یعنی چی؟ مگه می شه همچین چیزی؟ یعنی من اگر به احمدی نژاد رای ندم مثل اینه که به احمدی نژاد رای دادم؟
فرض کنید من به عنوان یک آدم عاقل و بالغ، بنا به دلایلی که برای خودم دارم تصمیم دارم به احمدی‌نژاد رای بدم. آیا این تبلیغ یک توهین به من محسوب نمی‌شه؟

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.