the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۶, شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

شش مربی

امروز می‌خواستم بگردم ببینم این شش نفر مربی که قراره محروم بشن چه کسانی هستند.
رفتم توی گوگل. جست و جو کردم: «شش مربی»

در نتایجی که اومد یه چیز جالب نظرم رُ جلب کرد. گوگل در دومین نتیجه‌ای که آورده بود عبارت «۶ مربی» رُ برجسته کرده بود. من شش رُ با حروف نوشته بودم اما گوگل عددی پیدا کرده بود. چیزی که مسلمه هیچ جایی برای گوگل تعریف نشده که:
شش = ۶
و به احتمال زیاد گوگل خودش به مرور زمان یاد گرفته که شش = ۶
حالا دارم فکر می‌کنم ببینم چه‌طوری یاد گرفته این رُ.

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.