the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۴, دوشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

من درج می‌کنم

من یه راه تازه برای ارتباط با ارواح پیدا کردم. البته برای انجام این کار نیاز به تمرکز خیلی زیادی هست که خوشبختانه من دارم.

روش کار به این صورته: می‌شینم پشت کامپیوتر.Notepad یاد Word رُ باز می‌کنم (فرقی نمی‌کنه کدوم)
از این جا به بعد دیگه فقط باید تمرکز کرد.
به روح هرکسی که دوست داشته باشم فکر می‌کنم (برای نمونه من امروز به روح عبدالله‌ بن مقفع فکر کردم)
سپس توی ذهن‌ام یه سوالی از ایشون می‌پرسم
حدود دو سه دقیقه که گذشت ctrl + v رُ می‌زنم تا جواب paste بشه.
باز هم تکرار می‌کنم این کار نیاز به تمرکز خیلی زیادی داره. ممکنه در دفعه‌های اول به جواب نرسید ولی ناامید نشید و به تلاش‌تون ادامه بدید. بین هر پاسخی که می‌آد حدود دو سه دقیقه باید صبر کنید. اما کم‌کم که ماهرتر بشید می‌تونید پشت سر هم ctrl + v بزنید.

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.