the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

هرچه ناخواسته‌تر باشی زودتر به تفاوت‌ها پی می‌بری

تعداد کسانی که حاضر هستند توی چت جوابِ pm‌ های من رُ بدهند روز به روز در حالِ کم شدنه چون چت کردن با دیگران داره کم‌کم برای من تبدیل به تفریحی می‌شه که فقط خودم ازش لذت می‌برم! نمونه‌اش این:

من: سلام
اون: سلام
- تو اگه بچه داشتی دوست داشتی بچه‌ات توی کدوم شهر بزرگ بشه؟
- تهران
- آفرین. اما چرا منهتن نه؟ هیچ به این فکر کردی تا حالا؟
- آخه اگر به منهتن فکر کنم، بعد هم باید به مادرید فکر کنم. بعد کازابلانکا. بعد ژوهانسبورگ. بعد دهلی‌نو. بعد سئول. پس می‌گم تهران و خیال خودم رُ راحت می‌کنم
- ولی تو به یه نکته‌ای توجه نکردی. منهتن آخرین جاییه که می‌شه به‌ش فکر کرد.
- ا...؟ پس دوست دارم منهتن بزرگ شه بچه‌ام
- چرا تهران نه؟
- می‌خوای یه کاری کنیم. یه بچه‌ام رُ منهتن بزرگ می‌کنم. یکی تهران. بعد با هم مقایسه می‌کنیم. خوبه؟
- فکر نمی‌کنی یکی از بچه‌ها به خاطر این کارت یه روز ازت انتقام بگیره؟
- نه. چون هر وقت بفهمم کدوم به‌تره جفت‌شون رُ خلاص می‌کنم. این‌جوری دیگه این اتفاق نمی‌افته
- اما بچه‌ها خیلی زودتر از پدر و مادر متوجهِ تفاوت‌ها می‌شن. یکی‌شون بالاخره از تو انتقام می‌گیره
- خب یه کار دیگه می‌کنم. اصلن بچه‌هام رُ توی هیچ شهری بزرگ نمی‌کنم.
- پس چی‌کار می‌کنی؟
- هیچی. همین‌جوری ادامه می‌دم
- پس تکلیفِ بچه‌ها چی می‌شه؟
- می‌سپرم‌شون به مادرشون
- چرا فکر می‌کنی بد نیست اگر اون دو تا طفلِ معصوم بی‌پدر بزرگ بشن؟
- من کلن فکر نمی‌کنم
- چرا؟
- عادت دارم
- دوست نداری حتا یه دقیقه هم به بچه‌هات فکر کنی؟
- خیر
- چرا؟ آینده‌شون برات مهم نیست؟
- خیر
- پس چرا کاری کردی که به دنیا بیان؟
- ناخواسته بودند!
- مادرشون در ناخواسته بودنِ بچه‌ها نقشی نداشته که می‌خوای همه چیز رُ بندازی گردنِ اون؟

متاسفانه دیگه جوابی دریافت نشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.