the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

دُگم

- ‏‏ببخشید این وقتِ شب مزاحم می‌شم می‌تونم با کون‌کون خان صحبت کنم؟
+ الو
- الو صدام نمی‌آد؟
+ الو بفرمایید
- الو گفتم ‏‏ببخشید این وقتِ شب مزاحم می‌شم می‌تونم با کون‌کون خان صحبت کنم؟
+ خیلی دُگمی!‏
- ببخشید من الان یه جایی هستم خوب آنتن نمی‌ده نشنیدم چی گفتید می‌شه دوباره بگید؟
+ گفتم خیلی دُگمی!‏
- الو؟
+ الو!‏
- الو من قطع می‌کنم دوباره می‌گیرم صدا نمی‌آد
+ قطع کن دوباره بگیر ولی این رُ بدون که خیلی دُگمی!‏
- حالا این همه کلمه توی دنیا هست این دُگم رُ از کجات در آوردی؟
+ پس می‌شنیدی چی می‌گم
- آره می‌شنیدم D: ء
+ D:
- دو نقطه دی که منتقل نمی‌شه روی خطِ تلفن؛ چه‌طوری دیدی؟!
+ خب دیگه D:

۱ نظر:

  1. سلام
    فکر میکنم خیلی دوست دارم باهات چت کنم
    چون تو خیلی خوب حوصله آدمو سر می بری
    از آدمایی که همه ش می خوان دیگرانو به خودشون جذب کنن متنفرم
    mahdizade77th@yahoo.com

    پاسخحذف

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.