the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۹ تیر ۲۵, جمعه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

تولد پنج سالگی

پنج ساله شد
من به‌ مرور در این وبلاگ دچار خودسانسوری شدم. می‌ترسیدم از روزی که مجبور بشم لاشه‌ی بخشی از خودم رُ جایی در همین نزدیکی‌ها دفن کنم

اما این اتفاق نیفتاد. چیزی نیست که در ذهن من باشه و الان جایی نوشته نشده باشه. من با عدم خودسانسوری راحت‌تر هستم و بیش‌تر هم سعی می‌کنم همون‌جایی پرسه بزنم که حرفی برای گفتن باقی نمی‌مونه آخرش

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.