the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

بستنی

ممکنه این سوال برای شما هم پیش اومده باشه که بالاخره بستنی رُ باید آروم خورد یا تند؟ خب راست‌اش نمی‌شه خیلی راحت به این سوال جواب داد. هر کدوم خوبی‌ها و بدی‌های خودش رُ داره.

اگر تند بخورید خوبی‌اش اینه که کم‌تر نگرانِ این هستید که ای داد الانه که بستنی‌ام تموم بشه. چون وقتی بستنی‌تون تموم بشه دیگه نگرانِ تموم شدن‌اش نیستید. بدی‌اش هم اینه که لذتِ کم‌تری از خوردن‌اش می‌برید چون زود تموم می‌شه. یه بدیِ دیگه‌اش اینه که شما وقتی تند بستنی می‌خورید همه‌اش نگرانِ سریع تموم شدن‌اش هستید! (در صورتی‌ که اگر آروم بستنی بخورید نگرانِ سریع تموم شدن‌اش نیستید)

اما خوبی‌ها و بدی‌های یواش بستنی خوردن؛
یکی از خوبی‌هاش اینه که شما لذتِ بیش‌تری از خوردنِ بستنی‌تون می‌برید چون خوردن‌اش خیلی طول می‌کشه. بدی‌اش اینه که شما مدتِ خیلی زیادی نگرانِ این هستید که بستنی‌تون هر لحظه ممکنه تموم بشه!

یه فرق ِ دیگه اینه که شما وقتی سریع بستنی می‌خورید به بستنی‌تون عادت نمی‌کنید! خیلی سریع بستنی‌تون تموم می‌شه و فرصت‌اش پیش نمی‌آد که زیاد با هم باشید. اما اگر خوردنِ بستنی‌تون فقط یه کم بیش‌تر از حد معمول طول بکشه دیگه نمی‌شه کاری‌اش کرد؛ به هم عادت می‌کنید. وقتی بستنی‌تون تموم بشه براتون خیلی سخته به‌ش فکر نکنید. به رخت‌خواب هم که می‌رید از این ور می‌شید به بستنی فکر می‌کنید. از اون ور می‌شید به بستنی فکر می‌کنید.

بعضی‌ها اما بر این عقیده هستند که همون‌طور که شما وقتی ازدواج می‌کنید بعد از یه مدت به همسرتون عادت می‌کنید و دوست دارید برای مدتی ازش دور باشید، برای بستنی هم همین‌طوره. اگر آروم بستنی بخورید، هم از خوردن‌اش لذت می‌برید، هم به‌ش عادت می‌کنید، و هم وقتی تموم بشه دوست دارید برای یه مدت هم که شده ازش دور باشید و این دوری آزارتون نمی‌ده. ولی وقتی بستنی رُ تند می‌خورید مثل اینه که فقط [پنج‌شنبه‌ها] با یه نفر باشید. زود تموم می‌شه، اما دوست دارید باز هم با هم باشید، باز هم یه پنج‌شنبه‌ی دیگه از راه برسه و برید با هم بستنی بخورید :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.