the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

غازه

یکی از دوستان‌ام که رفته آمریکا، توی محل کارش یک عکس گرفته از پنجره رو به بیرون:


من ازش پرسیدم که این ریل قطاری که از این‌جا رد شده، سر و صداش اذیت نمی‌کنه؟

جواب آمد که:
این متروی داخل شهره. قطار زیاد رد می‌شه. ولی صداش اصلن مزاحمت ایجاد نمی‌کنه.

من دیگه به‌ش چیزی نگفتم. اما با خودم فکر کردم:

آره؟!!! صداش شبیه لالایی هم هست تا حدی نه؟!!!

بعد یه نفر تعریف می‌کرد، دوست‌اش رفته بود آمریکا. به‌ش گفته بود چه خبره اون‌جا؟ خوش می‌گذره؟

جواب آمده بود که:
آره. این‌جا الان سه روزه که بارون و طوفانه و برق همه‌جا هم قطع شده. نمی‌دونی چه هیجانی داره!

این دوست‌مون هم با خودش فکر کرده بود:

آره؟!!! اون‌جا سه روز برق رفتن خیلی هیجان داره؟!!


ــــــــ
بی‌ربط: یه نفر این وبلاگ رو توی لیست وبلاگ‌هایی که توسط سمپادی‌ها نوشته می‌شوند توی ستون سمت راست صفحه در [سمپادیا] اضافه کرده. اگر کسی که این کار رُ کرده این‌جا رُ می‌خونه: اولن خیلی ممنون. دومن من سمپادی نیستم. سومن خواهشمند است هرچه زودتر از اون‌جا حذف‌اش کنید چون من ممکنه بخوام بعضی وقت‌ها این‌جا چیزهایی بنویسم که زیاد خانوادگی نباشن و خوندن‌اش برای یه دانش‌آموز زیاد مفید نباشه. ممنون

۱ نظر:

  1. وقتی یک عمر با تلقین این زندگی کنی که آمریکا جای لذت بردنه ، خود به خود از همه چیزش لذت میبری حتی برق رفتن واسه سه روز !

    مساله سمپادیا هم حل شد. اگر به این زودی حذف نشه ، احتمالا به خاطر کش شدنه.

    پاسخحذف

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.