the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۶ دی ۲۲, شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

باز هم نظرات

باز گذاشتن نظر براي ديگران هم مي تواند درگاهي باشد براي اعتراض ديگران بويژه آن كساني كه مدتي مديد است از برخي نگارش هاي حضرتعالي در رنج و تعب مي افتند و همچون مسئولين محترم نظام، راهي براي واگويي نظراتشان به آنها نمي يابند و اين تك گويي كه اگرچه هنرمندي است‏، ليك براي برخي انسان هاي فرهيخته (كه احتمالن حضرتعالي هم جزو آنها باشيد) پسنديده نيست.
عزت عالي مستدام
حميد

با سپاس/ می‌دانم که بستن نظرات کار پسندیده‌ای نیست. اما راست‌اش من خیلی دوست دارم نظرات بسته باشند چون دوست ندارم سخنان دیگران اثری بر نوشته‌های آینده‌ی من داشته باشند. دیگر آن‌که اگر نظرات را باز بگذارم ممکن است خوانندگان فکر کنند که من منتظر نظر دادن‌شان هستم که این هم خوش‌آیند نیست و دوست ندارم چنین باشد. دیگر آن‌که اگر نظرات را باز بگذارم و کسی در مورد یکی از چیزهایی که می‌نویسم نظری ندهد کم‌ترین اثری که بر من می‌گذارد این است که با خود می‌اندیشم شاید چیزی که نوشته‌ام خیلی پسند دیگران نبوده است که این نیز خوش‌آیند نمی‌باشد. دیگر این‌که گاهی در نوشته‌های‌ام بد و بی‌راه‌هایی به خوانندگان می‌گویم (مانند کله‌پوک) که ممکن است کسی به‌خودش بگیرد و در مقام جواب‌گویی برآید که این نیز خوش‌آیند من نمی‌باشد. اما در کل با شما موافق هستم و تلاش می‌کنم تا جایی که می‌توانم نظرات را باز بگذارم. پاینده باشید.

۵ نظر:

  1. اقا بی خیال خودتو انقد حرص نده
    ول کن این وبلاگ نویسیو
    :P :P
    برو نقاشی کن عکس بگیر زندگی کن!
    می دونی دارم چکار می کنم الان؟
    دارم روی اولین تجربه وکتور زندگیم کار می کنم، اگر قابل تعمق باشه می ذارمش تو دویانت
    :D
    :P
    هه
    دلم تنگ شده بود واسه بلاگت هاااا

    پاسخحذف
  2. ببخشید می شه این سه واژه را یکی برای من ترجمه کنه:
    وکتور، دویانت و بلاگت

    پاسخحذف
  3. سلام علیکم آقای حمید رضا
    والا من هیچ کاره ام
    بعدشم منو بیکارم بازمیام ببینم کی چی گفته
    ولی چون پرسیدی و صاحاب بلاگ جواب نداده من می گم
    وکتور نوعی از تصویر که بر خلاف تصایر نقطه پایه یا پیکسل بیس از بردار تشکیل شده و از قوانین برداری تابعیت می کنه و هر چقدر کشش بدی پیکسلیت نمی شه و دچار افت کیفیت نمی شه
    دویانت یکی از بزرگترین کلکسیون های هنری از هنرمندان فعلی دنیاست که توش همه چی هست www.deviantart.com
    بلاگ همون وبلاگه. یعنی نمی دونستی؟ بلاگ درستشه به نظر من :P
    *با اجازه اقای نا آرام

    پاسخحذف
  4. خیلی ممنون که جواب آقا حمیدرضا رُ دادید. من حال نداشتم جواب بدم
    ;)

    پاسخحذف
  5. خوب كاري كردي باز كردي ، تا ميومدم توي وبلاگ ات انگار لال مي شدم ;)

    پاسخحذف

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.