the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۶ تیر ۳۱, یکشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

من برزین مهرم

سلام
من برزین مهرم
یعنی در واقع برزین مهر نبودم چیز دیگه ای بودم اما یکی اسمم رو عوض کرده

اسم آدم که مهم نیست رسمش مهمه

شوما می‌تونین برزین مهر صدام کنین یا حتی هر چیز دیگه، اما اگه براتون مهمه که من بفهمم روی صحبت‌تون با منه لطفا برزین مهر صدام کنین. بی هیچ پیشوند و بی هیچ پسوندی

من برزین مهرم

دو ویژگی من رو از هم سن و سالهام متمایز می‌کنه : 1- با اینکه اسمم برزین مهره اما معنیش رو نمی‌دونم و 2- اینکه تا حالا این سوال برام پیش نیومده که برزین مهر یعنی چی؟
باید یه اعترافی کنم: من اصلا ناراحت نیستم که معنی اسمم رو نمی‌دونم.
خیلی لحظه ها هست، خیلی حس ها هست و خیلی صحنه‌ها که هیچ اسمی ندارن. فقط یه طعمن. طعمی که می‌چشی اما اسمی نداره. اگه یکی ازت اسم‌شون رو بپرسه جوابی نداری. و من اون لحظه آروم زیر لب زمزمه می‌کنم: برزین مهر
حالا واسه من برزین مهر اسم همه‌ی لحظه‌هایی است که اسمی ندارند، اسم صحنه‌ها و ادراکاتیه که فقط چشیدم‌شون و ازشون یه طعم خوب به جا مونده
حالا هر موقع یه حس خوب بی اسم بیاد سراغم آروم می‌گم برزین مهر و هر وقت بشنوم برزین مهر، یه طعم خوب میدوه توو دهنم، توو وجودم

من رو برزین مهر صدا کنین

۱ نظر:

  1. برزین مهر عزیز
    خوش آمدی
    خیلی خیلی خیلی خیلی خوش آمدی
    اسمت زیباست
    رسمت
    وجودت
    و
    حضورت هم

    پاسخحذف

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.