the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۶ تیر ۱۶, شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

خاطره

سلام
چند وقته برای وارد شدن به بلاگر (dashboardش) مشکل دارم. یعنی از جاهای دیگه می‌تونم برم تو، اما وقتی خونه هستم نمی‌تونم واردش شم. نه send داره نه receive. گفتم شاید kaspersky آدرس‌اش رو بلاک کرده باشه. اما غیرفعال کردن کاسپرسکی هم هیچ فایده‌ای نداشت. راستی، می‌دونی کاسپرسکی یعنی چی؟ من هم نمی‌دونم. فقط می‌دونم که یه اسمه، یه اسم روسی. خلاصه، بعد حدس زدم که ممکنه با ISP مشکل داشته باشه. اما عوض کردن ISP هم هیچ فایده‌ای نداشت. یک راه حل دیگه‌ای که به ذهن‌ام رسید این بود که اول توی یکی از سرویس‌های google لاگین کنم بعد وارد بلاگر بشم. چون می‌دونی که، همه‌ی سرویس‌های google با هم integrate شده‌اند. توی هر کدوم که لاگین کنیم به همه‌شون دست‌رسی داریم. مثلن اگر توی orkut لاگین کنی توی google و blogger هم لاگین می‌شی. این کار رو کردم، اما باز هم نتونستم وارد بلاگر شم. خیلی عجیبه نه؟ تا این‌جای کار کاملن ناامید شده بودم، تا این‌که یک راه حل دیگه رو هم امتحان کردم و در کمال ناامیدی جواب گرفتم! :)
هر کسی که یه حساب بلاگر داشته باشه می‌تونه چند تا وبلاگ با چند تا اسم مختلف برای خودش درست کنه. این کار رو می‌شه در محیطی به اسم dashboard انجام داد که اگر خودت هم توی بلاگر وبلاگ داشته باشی حتمن به‌تر از من می‌دونی dashboard چیه. وقتی وارد وبلاگ‌ام شدم دیدم گوشه‌ی بالاش نوشته Create Blog. بعد از این‌که این لینک رو زدم به‌م گفت یا برای خودت یک google account جدید بساز یا اگر داری باهاش لاگین کن. من هم که داشتم و لاگین کردم. بعد یه صفحه اومد گفت یک اسم برای وبلاگت بگذار. من هم یک اسم هم‌این‌جوری الکی تایپ کردم و بعد از این‌که دکمه‌ی create رو زدم وبلاگ جدیدم ساخته شد و بعد اگه گفتی چی شد؟ وارد dashboardم شدم دیگه! این‌جا بود که به همه‌ی وبلاگ‌های قبلی‌ام از جمله naaraam دست‌رسی پیدا کردم و وبلاگی که جدید ساخته بودم رو هم از لیست وبلاگ‌هام پاک کردم. خیلی سخت بود، اما من وارد بلاگر شده بودم و می‌تونستم یک چیز جدید بنویسم :)
فقط بدی این راه حل اینه که هر دفعه باید یه وبلاگ جدید بسازم تا وارد dashboard بشم. واقعن هنوز هم نمی‌دونم چرا عین آدم نمی‌شه وارد بلاگر شد. چرا هیچ چیز اون جوری که باید باشه نیست؟ چرا همه چیز رو باید با trick پیش برد؟ می‌دونی؟ نمی‌دونی؟ گوش‌ات با منه؟ خوابیدی؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.