the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

کفش‌هایش

شما هم بپوشید. فردا کفش‌های شبیه کفش‌های من‌تان را بپوشید. کفش‌ها خوش‌حال می‌شوند وقتی می‌بینند شبیه‌شان وجود دارد.

بله بله. تایید می‌شه

کفش‌ها دق می‌کنند وقتی پوشیده نمی‌شن. فقط خدا می‌دونه چند جفت کفش هر روز تو جاکفشی‌ها دق می‌کنند. کفش‌ها یه ضرب‌المثلی بین خودشون دارند که می‌گه: کفش ...ش پاره شه، اما پوشیده نشده از دنیا نره.

کفش‌های پوشیده نشده.... هیییییییییییی...
فکر کن چند جفت کفش هست که من نپوشیده‌ام.

من کفش‌های کترپیلاری رُ که پارسال خریده بودم امسال نپوشیدم. دیگه نمی‌دونم با چه رویی برم سمت‌شون و به‌شون بگم چه قدر دوست‌شون دارم. یک سال... چه غربتیه برای کفش... مگه یه کفش کلن چه قدر عمر می‌کنه که یک سال‌اش رُ خاک بخوره، بی‌اینکه پوشیده بشه. بعد می‌گن چرا ان‌قدر کفش‌های زنونه رکیک شده‌اند. خب بابا!!! همین می‌شه دیگه!! تو هم یه سال نپوشنت، به همه تعرض می‌کنی!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.