the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۷ فروردین ۳۰, جمعه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

زندگی

هنگامی که دریابیم حاشیه‌ها، باید جای خود را به آن‌هایی که در متن قرار دارند بدهند، باید خوش‌حال باشیم؛ چرا که آخرین باری‌ست که پا در این میان گذاشته‌ایم. افسار در دست ماست. تلاش کنیم هرچه زودتر دریابیم به چه چیزهایی باید پرداخت و به چه چیزهایی نباید، تا بدانیم بایدها را و نبایدها را. دعا کنیم که هرچه زودتر رها کنیم رهاکردنی‌ها را و بپردازیم به حاشیه‌ها، که تنها هدف از همه‌ی این به‌دنیا آمدن‌ها، یادگیری چگونه پرداختن به آن‌ها بوده است.

پ.ن. برزین مهر گفت سبک نوشتن‌ام مثل سبک نوشتن روشن‌فکرهای احمق شده. من خیلی از این حرف ناراحت شدم. من دیگه هیچ چیزی درباره‌ی زندگی نمی‌نویسم. یه نظریه‌پرداز وقتی بزرگ می‌شه که بتونه بشاشه به همه‌ی نظریه‌هاش، و وقتی بوی شاش‌اش تو فضا بلند شد بگه: من اون‌قدر جسارت دارم که پشت چیزی قایم نشم؛ من هم همین کار رُ می‌کنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.