the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۶ آذر ۲, جمعه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

هذیان‌گویی‌های یک ذهن ناآرام

» من نمی‌دونم این دولت حتمن باید اینترنت دایل آپ رو قطع کنه تا قدرش رو بدونید؟ بابا استفاده کنید دیگه چقدر غر می‌زنید!
شرط می‌بندم اگر این دولت انگشت‌اش رو توی عسل هم بکنه بعد بگذاره تو دهن این ملت باز هم انگشت‌اش رو گاز می‌گیرن! خیلی قدر نشناسیم به خدا، خیلی

» هیچ‌وقت کسی رو به این خاطر مهمون نکنید که اون شخص هم یک روز شما رو مهمون کنه
حالا ازتون می‌خوام که این رو برای همیشه تو اون کله‌ی پوک‌تون فرو کنید

» سلام
سوره: 15، آیه: 65
پس پاسى از شب [گذشته] خانواده‏ات را حركت ده و [خودت] به دنبال آنان برو و هيچ يك از شما نبايد به عقب بنگرد و هر جا به شما دستور داده مى‏شود برويد

» من هنگام سخن گفتن، «را» را این گونه به‌کار می‌برم:
کتاب را -> کتاب رو -> کتابو
اما گاهی دیده‌ام که بعضی‌ها «را» را جور دیگری در محاوره استفاده می‌کنند:
کتاب را -> کتاب ا -> کتابا

چند مثال:
بی زحمت اون پارچ آبا بده من
پشتما می‌خارونی؟
پاتا از رو کفشم بر می‌داری؟

- راه بیافت بیا
- کجا بیام؟
- هر جا که می‌خوای
- می‌گی راه بیافت بیا، کجا بیام؟
- راه بیافت برو

یانگوم که تمام شد ولی فکر می‌کنم در حال حاضر بدترین خبر برای مردم ایران اینه که بفهمند یانگوم شوهر داره، فک کنم

من تا به حال در زندگی به خیلی چیزها معتقد و پای‌بند بوده‌ام و همیشه هم برای خود شعاری داشته‌ام که از شما می‌خواهم مانند من آن را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهید و همیشه به آن عمل کنید و آن شعار این است:
وقتی می‌شود یک دقیقه بیش‌تر خوابید، چرا نباید یک دقیقه بیش‌تر خوابید؟

+ این پست سیصد و نود و پنجم بود. به زودی چهارصد پستگی خودمان را جشن می‌گیریم

الان، فقط زمان استراحته
نیاز نیست کاری کنی تا کمی بزرگ‌تر شی
اون وقت، بزرگ‌تر که شدی
خودم کنارت هستم
تا هر وقت که بخوای
تا هر وقت که لازم باشه
تا این‌که من می‌رم و باز...

حالا بخواب
الان فقط زمان استراحته

+ یه روزی می‌رسه که روی همه‌ی دروغ‌هایی که تا به حال به من گفته شده خط سیاه می‌کشم
و با لبخندی که بی‌احتیار بر لبانم می‌نشینه...

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.