the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۵ بهمن ۸, یکشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

عرض تسليت

سلام. ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان را به دوستان عزيزم تسليت عرض مي‌كنم. اميدوارم سعادت گريه و زاري در اين ايام را از دست ندهيد. من در اين روزها سخت مشغول رسيدگي به كارهاي هيات محل هستم. در محله‌ي ما هفت هيات وجود دارد كه بزرگ‌ترين‌اش مال ماست. خوش‌بختانه با كارهاي فرهنگي كه از چند سال پيش انجام داده‌ايم ديگر خيلي كم پيش مي‌آيد كه شاهد قمه‌زني باشيم. تمام بچه‌هاي هيات ما آذري زبان هستند. گاهي اوقات كه براي مداح‌مان مشكلي پيش مي‌آيد كار مداحي را به دليل صداي خوبي كه دارم به من مي‌سپارند.

فرياد و فغانه هله فرصتدي بو ساعت
عصر اولسا امان ويرميه‌جك اهل شقاوت
قمچيله ويرور تسليت ايللّه شماتت
هر غمزده‌ني گورسه‌له گريان باجي زينب

يا رب سني ويرّم بو باجي قارداشا من آند
عفو ايت مني بو باره‌ده رد ايلمه سن آند
آگه‌سن اوزون صدقيله «ذهن»دي ويرن آند
قارداش كه ديديم، شاه شهيدان، باجي زينب

اي بال و پريم لاي لاي
ياندي جگريم لاي لاي
جانيم جگريم لاي لاي...

۷ نظر:

  1. كاش بودم مداحي تركي ات را مي شنيدم.
    الان هم تلويزيون داره مراسم كاروان عاشوراي اردبيل را نشان مي ده، چقدر با احساس مي خونن، و چقدر شيرين اين مداحشان را تشويق مي كنند كه بعضي بخش ها را تكرار كنه.

    پاسخحذف
  2. aghaye hamid anonymouse dovomi man naboodam khode sokout khan boodan. chera inhame pish davari mikonid asheghane Emam hosein!

    پاسخحذف
  3. جناب هرزندي عزيز
    من شكر خورده باشم كه پيش داوري كنم، انقده انانيموس تو انانيموس شد كه خوب من غيرانانيموس ها را گم كردم! به هر حال اصلا ديگران دارند حالش را مي برند، بعد من و شما در مورد اين قضيه يكديگر را متهم مي‌كنيم؟!

    پاسخحذف
  4. حمید خان
    گاهی آدم برخوردی از یک دوست می بینه که بد جور می رنجه....
    در هر صورت بله حق با شماست اگر سکوت با انانیمس پیام نمیذاشت این سوء تفاهم پیش نمی آمد در هر صورت بنده عذر می خوام به عنوان دوست کوچک شما
    یاشار

    پاسخحذف
  5. حمید خان
    گاهی آدم برخوردی از یک دوست می بینه که بد جور می رنجه....
    در هر صورت بله حق با شماست اگر سکوت با انانیمس پیام نمیذاشت این سوء تفاهم پیش نمی آمد در هر صورت بنده عذر می خوام به عنوان دوست کوچک شما
    یاشار

    پاسخحذف
  6. خدا خفه كنه من رو اگر باعث رنجيدن كسي بشم ياشار جان! قول مي دهم ديگه انانيمس نظر ندم

    پاسخحذف

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.