the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۵ بهمن ۵, پنجشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

سردرگم

به اين فكر مي‌كنم كه من و عادل فردوسي‌پور در يك راهنمايي، يك دبيرستان، يك كلاس و يك نيمكت درس خوانده‌ايم، فقط به‌خاطر اختلاف سني كه داشته‌ايم هيچ‌گاه هم‌كلاس نبوده‌ايم و هم به اين فكر مي‌كنم كه اگر خدا مي‌خواست با آدم صحبت كند، شايد خودش را به شكل هديه تهراني در مي‌آورد. ديگر به اين فكر مي‌كنم كه پول در آوردن از راه انجام كاري كه از آن لذت مي‌بريم يا نمي‌بريم هيچ فرقي با خودفروشي ندارد، تنها كمي آبرومندانه‌تر است. تعيين كردن [هدف]، حمله به زندگي‌ست. هيچ‌گاه نبايد زندگي را هدف حملات خود قرار دهي. مهم‌ترين كار اين است كه هميشه آن قدر آماده باشي تا در برابر حملات وحشيانه‌اش كم نياوري. ديگر اين‌كه اشتهاي [شجريان] هم مثل صدايش خوب است، بنده خدا چه دل جواني دارد. ممكن است مدتي زمان برد، اما روشن است كه روزي سرانجام، من نيز در برابر هواي نفس خويش خواهم ايستاد!

+ هيچ‌وقت خوابت رو به اين قشنگي نديده بودم : ) خوب بود؛ خيلي!++
+ [قرآن كلام خداست] - ظاهرن سايت مشكل داره و باز نمي‌شه (موقتن)
منبع: [گروه علمي نابغه‌هاي ايران]

پ.ن. حميد خان در نظري براي [مطلب قبلي] نوشته‌اند:

"اگر مي‌داني كه گناه مي‌كني، گناهكاري، اما اگر نمي‌داني كه گناه مي‌كني، ناآگاهي و بايد بر آگاهي‌ات بيفزايي!
و هر وقت بر آگاهيت افزودي بايد بر توانايي‌ات بيفزايي تا از آنها بهره ببري!
و خداوند بر اساس وسع انسان‌ها (آگاهي و توانايي) بر آنها تكليف بار مي‌كند!"

خب گويا ايشان درست متوجه نشده‌اند مشكل كجاست. مشكل اين جاست كه من نسبت به توانايي‌هاي خود در انجام گناه آگاهي كامل دارم.

۷ نظر:

  1. کتایون خوانساری همسر استاد شجریان که بنده هم عکسشون رو دیدم هم مصاحبه کامل و مستندی از ایشون خوندم ٍهیچ شباهتی به این خانمی که در این عکس دیدید ندارن.من بدین وسیله رسما مطلب نوشته شده توسط دوستمون رو تکذیب می کنم.از ایشون که خودشونو آدمی ظریف و نکته سنج میدونن چنین اشتباهی بعید بود! مخصوصا به فاصله یک نوشته از تکذیب وجود اون عروسک ها!!
    دوستانی که مایلند مصاحبه همسر استادو که نقاش هستند بخونن به من ایمیل بزنن.

    پاسخحذف
  2. اول اين‌كه مصاحبه‌ي مستندي كه شما از ايشان خوانده‌ايد ساختگي بود و خيلي زود هم گندش درآمد. دوم اين‌كه من فقط ادعا كردم كه ايشان صدا و اشتهاي خوبي دارند و دل جواني هم. اگر مي‌توانيد با دليل و مدرك حرفم را رد كنيد. سوم اين‌كه من كجا در مورد ظريف و نكته سنج بودن خودم ادعايي كرده‌ام كه شما آن را چماق كرده و در سرم مي‌كوبيد؟

    پاسخحذف
  3. با توجه به شناختي كه طي اين دو سال از سكوت خان! بدست آورده ام‏، بايد حرف ايشان را قبول كنم كه ايشان ادعايي نكردند كه اين پريوش! همسر استاد شجريان است‏، فقط در مورد اشتهاي ايشان سخن راندند كه خوب البته به نظر شخص خودم بايد بگويم بي اشتهايي هم گاهي خوب نيست!
    حميد

    پاسخحذف
  4. Ok anonymous, I take it back. It doesn't really matter how many wives he has. I won't keep it on. good luck

    پاسخحذف
  5. H.E.Mr.Harzandi
    i'm not anonymous,if u look i've put my name under the comment,
    anyhow what i intended to say was that this gentleman(Sokout Khan!) is so smart to say some obligatory words!

    پاسخحذف
  6. aghaye hamid anonymouse dovomi man naboodam khode sokout khan boodan. chera inhame pish davari?

    پاسخحذف

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.