the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۵ شهریور ۲۴, جمعه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

نوار سخنراني

به درخواست يكي از آشنايان، در حال انجام تحقيقي هستم در مورد چرايي و چگونگي نقش امام در پيروزي انقلاب اسلامي ايران. البته بايد اعتراف كنم كه خواست اين شخص تنها يك بهانه بود و مدت‌ها بود به دنبال فرصتي بودم تا خودم هم بيشتر آشنا شوم با پيشينه‌ي تاريخي كشور ايران. به همين دليل است كه اين‌روزها به شدت دنبال نوار سخنراني‌هاي امام هستم. تابه‌حال نزديك به ده دوازده نوار با كيفيت مناسب گير آورده‌ام. هر روز موقع شام كه مي‌شود به حالت چهارزانو مي‌نشينم جلوي ضبط و حدود يك ساعت به يكي از سخنراني‌ها گوش مي‌دهم. معمولا همين‌طور كه گوش مي‌دهم، يك ساندويچ كالباس هم با گوجه و خيارشور فراوان ميل مي‌كنم. يك روزنامه هم جلوي خودم پهن مي‌كنم و خيارشورهايي كه روي آن مي‌افتند را بعد از فوت كردن دوباره از بالا و با انگشت شست فرو مي‌كنم داخل ساندويچ. گاهي اوقات آن‌قدر غرق خواندن روزنامه مي‌شوم كه يادم مي‌رود دارم به نوار گوش مي‌دهم. چيزي كه بيشتر از همه نگرانم مي‌كند اين است كه هنوز بعد از سه هفته تحقيق به هيچ نتيجه‌ي مشخصي نرسيده‌ام و هيچ جواب قانع كننده‌اي هم جز معذرت‌خواهي براي دوستم ندارم.

۴ نظر:

  1. divooooooooooooooooooooooooooone =))

    پاسخحذف
  2. از اين پشتكار شما شور و شعف بنده را در نورديد و مايلم همچون سعيد خان كه جنابعالي را به اوصافي متصف فرموده اند، بنده هم كم و بيش با ايشان اعلام همبستگي نموده، بيفزايم كه براي پاسخگويي به اين كنجكاوي علمي- تاريخي - سياسي، مي توانيد به كتاب هاي صحيفه نور هم به عنوان مرجع مراجعه بفرماييد.
    والله اعلم بالنفوس المومنين
    خداوند نگهدار حضرتعالي باشيد.
    از محل بيت الخانواده: حميد

    پاسخحذف
  3. خواهشا، بنده نوازي مي فرماييد اگر برخي محورهاي يافته هاي اين مطالعه مستقلانه! خود را نيز به اين كمترين نيز منعكس بفرماييد.
    همان حميد

    پاسخحذف
  4. nesbat be avalin neveshte dar in mored ofte mahsousi dashti;)
    omidvaram ravande roo be roshdi dashte bashi. vali khodemoonim sandwiche kalbaso fogholade tosif kardi!
    Yashar

    پاسخحذف

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.