the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۲, پنجشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

خواب

من دیگه الله وکیلی فک کنم دارم دیوونه می‌شم...
دیشب یه خوابی دیدم، یعنی نزدیک‌های صبح بود. از خواب بیدار شدم. چشم‌هام رُ باز کردم. گفتم چیزی نبود، خواب بود. دوباره چشم‌هام رُ بستم که بخوابم. بعد احساس کردم یه نفر اومده کنارم نشسته و داره حرف می‌زنه باهام. یه زن بود. داشت درباره‌ی خواب توضیح می‌داد! از ترسم چشم‌هام رُ باز نکردم... وقتی می‌خواست بره گفت ببخشید مزاحم شدم. پا شد که بره اومد توی گوشِ سمت راست‌ام آروم گفت: خداحافظ. یعنی ریدم به خودم‌ها...

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.