the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۴ دی ۲۷, سه‌شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

به نام خدا

» سلام
به وبلاگ جديد خوش آمديد!

اول يك توضيح در مورد اينكه چرا آدرس وبلاگ تغيير كرد. اين انتقال دلايل زيادي داشت. مهم ترينش اين بود كه مجبور شدم اين كار رو بكنم. به هر حال هر كس يه جور مريضي داره ديگه! من هم اين جوري ام. دوست نداشتم اين كار رو بكنم. آخه به اونجا عادت كرده بودم. ترك عادت هم كه مي دونيد، يا اگر هم نمي دونيد بدونيد، معمولا با كمي درد همراهه. ولي خوب، ديگه دارم به ترك كردن عادت هام هم عادت مي كنم. عادت هامون رو ترك مي كنيم كه اسير عادت ها نشيم، ولي ترك كردن عادت ها هم تبديل به يك عادت مي شه! واقعا مسخره است! كمي هم جالب.

اسم جديد وبلاگ رو هم گذاشته م "سكوت". سكوت آرامش به همراه داره، گاهي هم تفكر. آرامش چيزيه كه يك ناآرام فكر مي كنه به اون احتياج داره. يك چيزي هم هست. اينكه ناآرام بودن واقعا هم چيز بدي نيست. ممكنه در تلاش براي رسيدن به آرامش، به چيزهايي با ارزش تر از آرامش دست پيدا كنيم، و باز هم به تلاشمون ادامه بدهيم، در حالي كه سال هاست بدون اينكه حواسمون باشه، آرامش رو پشت سر گذاشته ايم! ولي كسي كه آرامش داشته باشه...

به هر حال فعلا كه اينجا هستيم. شما هم كه اينجا هستيد احتمالا به اين دليل اينجا هستيد كه من ازتون خواهش كرده م اينجا بياييد. يك جورهايي خوشحال مي شم اگر باز هم با چشم ها تون در بين خطوطي كه مي نويسم حركت كنيد. اگر راستش رو بخواهيد، اصلا برام مهم نيست كه چيزهايي كه مي نويسم خواننده اي غير از خودم داشته باشه يا نداشته باشه. من فقط مي نويسم كه يك چيزي نوشته باشم. فكر مي كنم نوشتن احساس خوبي به من مي ده. شما هم اگر يك روز فكر كرديد چيزهايي كه مي نويسم خيلي چرت شده، مي تونيد ديگه اينجا رو نخونيد. مهم اينه كه خودم از چيزهايي كه مي نويسم خوشم بياد، هرچند اگر چرت و پرت باشه.

اينجا باز هم بخش زبان داريم. ولي ديگه اسمش اون چيزي كه قبلا بود نمي تونه باشه (به يك دليل كاملا فني و موتور جستجويي!). اسم جديدش شايد Let's Learn English باشه. خوبه؟ شايد هم اسم بهتري به ذهنم(يا ذهن شما) رسيد. يك اسم فارسي بهتره.

احتمالا باز هم يك روز در ميان مي نويسم. شايد هم هر روز. شايد هم دو روز در ميان. شايد هم چند روز در ميان. به هر حال يك چيزي وجود داره به نام RSS. اميدوارم ازش استفاده كنيد. مخصوصا اگر از مرورگر Opera يا Firefox استفاده مي كنيد، RSS خيلي به درد مي خوره. كافيه روي يك آيكان(شمايل؟ شكلك؟ آيكون؟!) قرمز رنگ كه بر روي ش نوشته RSS (يا XML) كليك كنيد. فعلا به دليل يك مشكل فني، غير فعالش كردم؛ يعني الان اگر رويش كليك كنيد فايده اي نداره. به زودي درستش مي كنم. البته من وقتي مي گم به زودي يعني حالا حالاها نه!

در نوار سمت راست صفحه هم هر دفعه يك عكس از سايت webshots.com قرار داره كه اگر روش كليك كنيد عكس رو به صورت كامل و بزرگ شده در webshots مي بينيد. اميدوارم webshots رو ديگه فيلتر نكنند.

ديگه چي؟ ديگه هيچي. فقط اميدوارم هرجا كه هستيد بهتون خوش بگذره و سلامت باشيد و به دنبال آرامش! مي گن نزديكترين دعا به اجابت، دعاييه كه يك نفر در حق ديگري مي كنه. پس بهترين كار اينه كه هر موقع شد براي هم دعا كنيم.

فعلا...

۳ نظر:

  1. سلام/ از سخن دوست نديدم خوشتر/ كه در اين گنبد دوار بماند/ خوشحالم كه دوباره نوشتن آغاز كردي/ يه ضرب المثل داريم كه مي گه به آدم خوشگل هر لباسي مي آد/ شما فرقي نمي كنه عنوان وبلاگت سكوت باشه، ناآرام باشه، يا هر چيز ديگه، مهم نوشته هاته كه از دله/ و يه چيز ديگه: مي گن آدم هاي نخبه معمولا يه تخته كم دارن! البته جسارت نباشه ها./ و راستي از من سيريش نمي توني فرار كني/ يعني مي توني ها، اما خواهشا اين كار را نكن.

    پاسخحذف
  2. پيام شما توسط جناب رانندگي مثل زندگي دريافت شد. از دعوت شما سپاسگزارم. ولي ميهمان خودتان را نيش نيش صدا نكنيد، من خودم به همه نيش مي زنم حالا شما به ما نيش مي زني. دستت درد نكنه.
    وبلاگ جديدت را هم تبريك در وكنم.
    راستي غلط ها من را هم كه تصحيح نكردي.
    نيش قلم
    www

    پاسخحذف
  3. سلام ... ممنون از اینکه از بابت تغییر ادرس وبلاگ بهم خبر دادید ... امیدوارم که اینجا با ارامشی که خواهید داشت ه اهدافتون برسید ... اما گاهی وقتا ناآرامی هم بد نیست... یعنی لازمه ... به هر حال هرجا که هستید موفق باشید .. راستی اسم وبلاگتون و حداقل روی بنر بنویسید... لینکتون و به زودی به این ادرس تغییر میدم البته اینکه میگم به زودی یعنی حالا حالا ها نه! ... شوخی کردم موفق باشید ... فعلا بابای

    پاسخحذف

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.