the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

جدایی نادر از سیمین

در همین زمنیه مصاحبه‌ای داشتیم با آقای دکتر که توجه شما رُ به اون جلب می‌کنم

خبرنگار: جناب! آیا این حقیقت داره که پروانه‌ی ساخت آخرین فیلم آقای اصغر فرهادی در حالی‌که بخشی از فیلم‌برداری انجام شده بوده به خاطر حرف‌هایی که ایشون در جشن خانه‌ی سینما زده بوند لغو شده؟

دکتر: [چشم‌هاش رُ ریز می‌کنه، سه چهار ثانیه می‌خنده و ناگهان خنده‌اش قطع می‌شه]: ببینید. بنده اول از همه تشکر می‌کنم از سوالِ شما. دوم این‌که مگه شما ایران بودید که بدونید فیلم‌برداری این فیلم شروع شده بوده یا نه؟ سوم این‌که ما اصلن کارگردانی به نام اصغر فرهادی در ایران نداریم، من واقعن خنده‌ام می‌گیره از این حرف‌هایی که بعضی وقت‌ها زده می‌شه. در ایران الان واقعن همه آزاد هستند که هر اظهار نظری که می‌خواهند بکنند و کسی هم کاری به کار کسی نداره. نکته‌ی دیگه این‌که ایشون فیلم‌برداری فیلم‌اش شروع شده بود و خودش از ادامه‌ی ساخت فیلم منصرف شد. یعنی چیزی نیست که ما از بیرون به کسی تحمیل کرده باشیم. خوش‌بختانه در ایران همه‌ی کارگردان‌ها آزاد هستند [تیک عصبی] که هر فیلمی می‌خواهند بسازند و من همین الان خبر دارم که در همین لحظه‌ای که ما داریم با هم صحبت می‌کنیم هزاران فیلم در ایران در حال فیلم‌برداری هستند که خیلی‌هاشون حتا ممکنه مجوز ساخت نداشته باشند! در جلسه‌ای هم که همین چند روز پیش با کارگردان‌ها داشتیم بعضی از آقایون خودشون به من می‌گفتند که این توانایی رُ دارند که چندین فیلم در هفته تولید کنند با به‌ترین کیفیت در بالاترین سطح! دقت کنید که ما الان در چنین جایگاهی قرار داریم و به سرعت هم داریم پیش می‌ریم و به حول و قوه‌ی الهی صنعت سینمای ایران در جهان حرف اول و آخر رُ می‌زنه. این حرف‌هایی هم که زده می‌شه دیگه اثر خودش رُ از دست داده و مردم ما هم این رُ خوب می‌فهمند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.