the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

من هفته‌ی پیش توی [این سایت] دو تا لباس برای خودم طراحی کرده بودم و سفارش داده بودم که دیروز به دست‌ام رسیدند. البته این سایت معمولن هیچ سفارشی به سمت ایران قبول نمی‌کنه اما از یکی از دوستان‌ام شنیده بودم که اگر ازشون خواهش کنیم برای بعضی محصولاتِ خاص این گزینه در نظر گرفته شده که از راه امارات (دُبی) به ایران فرستاده بشن که خوشبختانه محصولی که سفارش داده بودم دیروز به دست‌ام رسید. بیایید با هم یک نگاهی به لباس‌ها بیاندازیم:



آیا شما هم طرحی برای لباسِ دل‌خواه‌تون در نظر دارید؟ پس همین حالا دست به‌کار بشید و لباسِ خودتون رُ طراحی کنید. فقط یادتون نره موقع ِ سفارش دادن خواهش کنید وگرنه فکر نمی‌کنم چیزی به‌دست‌تون برسه. البته این رُ هم بگم که من فکر می‌کنم دوست‌ام با من شوخی کرده که باید خواهش کنیم چون یک کم بی‌معنی به‌نظر می‌رسه و احتمالن همین‌جوری هم لباس‌ها به ایران فرستاده می‌شه. حالا شما امتحان کنید دیگه. یه بار همراه با سفارشی که می‌دید ازشون خواهش هم بکنید و یه بار هم فقط سفارش بدید و اصلن هیچ صحبتی در موردِ خواهش و این‌جور حرف‌ها به میون نیارید ببینید چی می‌شه. می‌تونید تجربه‌ی خودتون رُ همین‌جا با ما در میون بذارید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.