the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

موجی از دندان‌های میانی

می‌خوام در مورد اون دو تا دندون پایینی حرف بزنم. یعنی اگر این فک پایین‌ام باشه، اون دو تا دندونی که از همه وسط تر هستند. در مورد اون‌ها می‌خوام بگم.
وقتی بچه بودم بعضی وقت‌ها یه موجی از زیرشون منتشر می‌شد. یه چیزی شبیه ویژ ویژ. یا قژ قژ. نمی‌دونم صدای موج‌اش چه‌طوریه. اون موقع مثلن چون دندون‌ام داشت تازه در می‌اومد، می‌گفتم خب حتمن به خاطر اینه که داره در می‌آد. بعد که باز هم این موج ادامه داشت با خودم گفتم شاید به‌خاطر اینه که داره رشد می‌کنه دندون‌ام. اما انگار باز هم ربطی نداشت. این اتفاق خیلی کم برام می‌افته. شاید سالی یه بار در روز. از یه نفر پرسیدم تا حالا براش این‌جوری شده؟ گفت نه.
اما امروز خیلی بیش‌تر بود. از صبح تا همین الان زیر دندون‌ام داره موج می‌فرسته. اگر بخوام دقیقن شرح بدم که چه‌جوریه این‌جوریه که یه موجی از دو تا دندون وسطی پایین‌ام شروع می‌شه، از ریشه‌ی دندون‌ها عبور می‌کنه و در کل فک‌ام پخش می‌شه بعد از اون‌جا می‌ره و به مغزم می‌رسه و از اون‌جا هم در سراسر بدن‌ام پخش می‌شه. یه همچین چیزی. حالا من نمی‌دونم دلیل‌اش چیه. چون دندون‌ام هم سالمه و هیچ مشکلی نداره. حالا در این مورد بیش‌تر بررسی می‌کنم اگر چیزی دست‌گیرم شد به‌تون می‌گم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.