the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۴ بهمن ۱۳, پنجشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

خوشبختي

» اوهوي! بيا اينجا ببينم!
بله قربان!
دست هات چرا خاك ماليه؟!
بله قربان!
چرا دعا مي كنم اجابت نمي كني؟!
بله قربان!
خوب ديگه فعلا مي توني بري
بله قربان!

» ديروز يك عكس ديدم از مقايسه ي اندازه ي كره ي زمين با ساير سيارات منظومه ي شمسي و خورشيد. كره ي زمين در برابر خورشيد اندازه ي يك دونه ي شن بود. خورشيد هم كه در برابر كل كائنات انقدر كوچكه كه مي شه گفت اصلا وجود نداره! اون وقت اين همه آدم روي كره ي زمين دارند هم ديگه رو جر مي دهند و سر همديگه كلاه مي گذارند تا يك روز بيشتر زنده بمانند. مسخره است نه؟!

» سوگند به پدر، و فرزنداني كه پديد آورد
كه انسان را در رنج آفريده ايم - سوره ي بلد

» تا حالا با عينك محافظ به خورشيد نگاه كرده ايد؟ خورشيدي كه توي آسمونه از ماه كوچكتره. فكرش رو هم نمي كردم! بريد خودتون ببينيد. فقط مواظب باشيد با يك چيز درست حسابي به خورشيد نگاه كنيد كه كور نشيد! ترجيحا با دو تا شيشه ي دودي جوشكاري نگاه كنيد امن تره. بيش تر از پانزده ثانيه هم نشه لطفا.

» يك جا يك گوسفند كشته بودند. بقاياي جسدش افتاده بود پاي يك درخت. مثلا فرض كنيد اندازه ي دو تا كيسه آشغال. يه گربه هم تنهايي افتاده بود روي گوشت ها و چه حالي مي كرد. بايد مي ديديد چه خركيف شده بود! نا مرد هيچ كدوم از گربه هاي ديگه رو هم صدا نكرده بود. تمام دور دهنش قرمز شده بود. احتمالا اين شعر رو هم با خودش زمزمه مي كرد: من و اين همه خوشبختي محاله...

۲ نظر:

  1. یک چیزهایی در بخش نظرات وبلاگم برات نوشتم بخوان، ضمن آنکه یک کتاب معرفی می کنم حتما آن را بخوان: عقلانیت و آینده توسعه یافتگی در ایران نوشته دکتر سریع القلم (چاپ سومش در سال 83 را من خواندم) تمام حرف هایی که می زنی در آن کتاب آمده است. حتما بخوانید. خودم همین امروز جمعه آن را تمام کردم. از آن کتاب هایی است که هزار باید خواند و هر بار لذتی به آدم دست می ده که حد و حصر نداره.

    پاسخحذف
  2. در مورد تغييراتي هم كه داده اي‏، مي خواستم بدانم كه امكان داره عكس اصلي را بكشي زير نوار بالا كه هر دو با تمام ابعاد ديدني باشند، چون الان فكر مي كنم عكس تنگ و ماهي رفته زير نوار، اينطوره؟

    پاسخحذف

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.