the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۶ بهمن ۲۰, شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

مبارزه می‌کنم، پس هستم

این روزها که در حال سپری کردن دهه‌ی فرخنده‌ی فجر هستیم فیلم‌های قدیمی زیادی پخش می‌شوند که من هم به‌دلیل بیکار بودن می‌نشینم و همه‌ی آن‌ها را تماشا می‌کنم. دیالوگی که «مجید مجیدی» در فیلم «بایکوت» به‌کارگردانی «محسن مخملباف» به‌زبان آورد برای‌ام جالب بود (این جمله‌ها رُ هنگامی که دستگیر شده بود به ساواکی‌ها می‌گفت که بگه مثلن من زیاد تو خط مبارزه و این‌جور چیزها نیستم)

اول‌اش فکر می‌کردم من مبارزه می‌کنم، پس هستم
بعد با خودم گفتم من که معلوم نیست هستم یا نیستم، برای چی مبارزه می‌کنم؟
آدم برای مبارزه نیاز به فلسفه داره

۱ نظر:

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.