the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۹۱ آذر ۱۵, چهارشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

سفید برفی

خدا رو شکر ایرانی‌ها در همه‌ی زمینه‌ها به‌ترین هستند. به‌ترین خلبان‌ها، به‌ترین جراح‌ها، به‌ترین معمارها و خلاصه هر چی که شما فکرش رو بکنید. خوبه که همین‌جا یه خاطره از مرحوم پدر براتون تعریف کنم. آقای دکتر یه بار رفته بودند از ناسا بازدید کنند، یکی از مهندس‌ها رو دیده بودند و شروع کردند به انگلیسی صحبت کردن. اون مهندسی که اون‌جا بود، به آقای دکتر گفته بود: «صبر کن صبر کن! شما برای چی داری انگلیسی صحبت می‌کنی؟! فارسی صحبت کن آقا! این‌جا همه ایرانی هستند!»

بله. با وجود این همه هوش و استعداد، متاسفانه هیچ بهایی به متخصصین در داخلِ کشور داده نمی‌شه و اکثرشون مهاجرت می‌کنند. یکی از دوستان تعریف می‌کرد اولین روزی که واردِ دانشگاه شد، توی کشوی میزش یک چکِ سفید امضا پیدا کرده بود. اول خیال کرده بود اشتباه شده و رفته بود موضوع رو به مدیریتِ دانشکده اطلاع داده بود. اما اشتباهی در کار نبود! چکِ سفید امضا اولین چیزیه که در بدو ِ ورود، در اختیار ِ دانشجویانِ ایرانی قرار می‌گیره.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.