the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۹۰ آذر ۲۱, دوشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

هواپیمای بدون سرنشین (۲)

در مورد این‌که هواپیمای بدون سرنشینِ آمریکا که جزو پیشرفته‌ترین هواپیماهای جاسوسیِ دنیاست چه‌طور به‌دست نیروهای سپاه اسلام افتاده حدس و گمان‌های زیادی وجود داره. اما در همه‌ی این گمانه‌زنی‌ها، نقش نیروهای ماورایی نادیده گرفته می‌شه، چیزی که برای ما ایرانی‌ها که مسلمون‌زاده هستیم مایه‌ی تاسفه!

خداوند در یکی از آیات قرآن درباره‌ی پیروزی مسلمانان در جنگ بدر می‌فرمایند:
آن هنگامی را که از پروردگارتان تقاضای کمک می‌کردید، و خداوند تقاضای شما را مستجاب کرد (و فرمود:) من شما را به هزار نفر از ملائکه‌های منظم شده کمک خواهم کرد. و خداوند این وعده را نداد مگر برای اینکه بشارتی بر شما بوده و شما دلهای‌تان قوی و مطمئن شود، و هیچ یاریی جز از ناحیه خدا نیست - انفال ۹ و ۱۰

این آیه در واقع اشاره به زمانی داره که مسلمان‌ها ۳۰۰ نفر بیش‌تر نبودند اما با کمک اجنه و فرشتگان بر سپاه دشمن پیروز شدند. اون زمان پیرمردی که برای سپاه اسلام خبرچینی می‌کرد، وقتی به سمت مسلمون‌ها می‌اومد تا آخرین اخبار رُ به اطلاع‌شون برسونه با دیدنِ اون‌ها پا به فرار گذاشت. وقتی ازش پرسیدند چرا از ۳۰۰ نفر آدم می‌ترسی و فرار می‌کنی فرمود: من چیزی می‌بینم که شما نمی‌بینید! (منظورش لشکر اجنه و فرشتگان بود)

بله دوستان. پیرِ دانایی که به سربازهای آمریکایی دستور داده بود هواپیمای بدون سرنشین رُ از افغانستان به سوی ایران به پرواز در بیارن، وقتی در دوربینِ هواپیما اون لشکرِ عظیم از فرشتگان و اجنه رُ دید که چه‌طور هواپیما رُ در بر گرفته بودند، بی‌شک کنترل هواپیما از دست‌اش خارج شده و فریادزنان از مهلکه گریخته. اما چرا هواپیما سقوط نکرد و سالم در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت؟ فکر می‌کنم پاسخ روشنه و نیازی به توضیح نباشه.

یه نکته‌ی دیگه‌ای که می‌خوام به‌ش اشاره کنم (اما انتظار ندارم باور کنید، چون این فقط یک حدسه) اینه که در فیلمی که از هواپیما منتشر شده، ما یکی از رزمندگان رُ می‌بینیم که با تسلطِ خاصی به فرمانده‌ی سپاه در موردِ هواپیما توضیحاتی ارایه می‌کنه. اما با توجه به شناختی که از دانش فنی خودمون داریم، این تسلط و توضیحات از کجا ناشی می‌شه؟ من حدس می‌زنم که شخصی که خودش رُ به شکل یکی از رزمندگان درآورده بود در واقع یکی از اجنه (یا شاید هم فرشتگان) بود که به امر خداوند به شکل انسان در اومده بود تا دانش فنی ساخت هواپیما رُ در اختیار فرمانده‌ی سپاهِ اسلام قرار بده. البته ظاهر شدن یک فرشته به شکل یک انسان چیز تازه‌ای نیست. در قرآن کریم داریم فرشته‌ای که بر حضرت مریم (س) فرود آمد در قالب انسان بسیار زیبا تمثل پیدا کرد. همچنین در قرآن داریم که جبرئیل وقتی برای وحی بر پیامبر (ص) نازل می‌شد به صورت دحیه بن خلیفه کلبی نازل می‌شد؛ یعنی به صورت زیباترین مردی که در مدینه بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.