the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۹۰ آذر ۱۶, چهارشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

حمله‌ی انتحاری، بایدها و نبایدها

تا حالا با خودتون فکر کرده‌اید چرا بعضی‌ها به خودشون مواد منفجره می‌بندند و توی یه جمع خودشون رُ منفجر می‌کنند؟ اولین حدسی که به ذهن می‌رسه اینه که این افراد شست و شوی مغزی داده شده‌اند. و به‌شون گفته شده که اگر خودشون رُ منفجر کنند حتمن می‌رن بهشت و هزار تا حوری و پری هم در انتظارشون هست.
اما این به نظرم کمی غیر منطقی می‌آد. چون آدم هرچه‌قدر هم که به‌ش وعده‌ی بهشت داده بشه، باز هم حاضر نیست که از جون‌اش بگذره. من موافق هستم که این افراد شست و شوی مغزی داده می‌شن. اما فکر نمی‌کنم از نظر بهشت و زندگی پس از مرگ وعده‌ای به‌شون داده شده باشه. من فکر می‌کنم به این افراد گفته می‌شه که اون‌ها در اثر انفجار نمی‌میرند. و ان‌قدر از نظر روانی روی این قضیه کار می‌شه که این‌ها واقعن باور می‌کنند که انفجار روشون تاثیری نداره و بعد از انفجار زنده می‌مونند. برای همینه که ان‌قدر با خیال راحت خودشون رُ منفجر می‌کنند! وگرنه کیه که دوست داشته باشه به این راحتی‌ها بمیره؟ :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.