the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

وفاداری

فرض کنید یه نفر به حضرت مسیح (ع) وفاداره. وفادار هم معنی‌اش معلومه دیگه. نیاز نیست من توضیح بدم که وفاداری یعنی چی.

“These are the ones that keep following the Lamb no matter where he goes. These were bought from among mankind as firstfruits to God and to the Lamb.” (Revelation 14:1, 4)

من نمی‌دونم این Revelation چیه ولی احتمالن اسم یکی از نسخه‌های انجیله. می‌فرماید وفاداران واقعی کسانی هستند که بدون هیچ چون‌وچرایی از مسیح پیروی می‌کنند. اینجا منظور از Lamb همون حضرت مسیحه.

حالا سوال این‌جاست. یک مسیحی که هم قبل از بعثت پیامبر زندگی کرده و هم بعد از بعثت؛ چطور ممکنه به مسیح وفادار مونده باشه در حالی‌که باید به دین اسلام رو می‌آورده؟

ممکنه بگید کسی که به اسلام رو بیاره هنوز به مسیح هم وفاداره درحالیکه اصلن همچین چیزی نمی‌تونه باشه. چون مسیح می‌گه اگر کسی زد توی این گوش‌ات شما اون طرف صورت‌ات رُ هم ببر جلو که یکی هم بزنه توی اون گوش‌ات. در حالیکه اسلام کاملن با این حرف مخالفه.

یک سوال دیگه این‌که آیا وفاداری به مسیح در حال حاضر هم می‌تونه معنی داشته باشه؟ یعنی کسی می‌تونه توی این دور و زمونه دنباله‌روی بی‌چون و چرای مسیح باشه درحالیکه به فرموده‌ی قرآن هیچ دینی جز اسلام وجود نداره؟

این‌جور که [معلومه] پیروان بی‌چون و چرای حضرت مسیح دقیقن صد و چهل و چهار هزار نفر هستند که همگی در بهشت [جایگاه] مخصوص به خودشون رُ دارند.

این نوشته یک [نقد] بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.