the sad story of finding my lost curiosities over the years

محصولِ ۱۳۹۰ خرداد ۱۸, چهارشنبه
هزینه‌ی ساخت: ۲۵ میلیون دلار

حشیش

- سلام
- سلام
- چه‌طوری؟
- مثل پولو توو دوری. تو چه‌طوری؟
- خوب‌ام
- با بحرانِ روحیِ خاصی که دست و پنجه نرم نمی‌کنی؟
- چرا
- چه بحرانی؟
- احساس می‌کنم به‌م خیانت شده
- چرا؟ چه کسی به‌ت خیانت کرده؟
- رفتم حشیش خریدم. بعد از این‌که کشیدم فهمیدم قلابی بوده
- خب نمی‌تونی خسارت بگیری؟
- نه. چون نمی‌تونم ثابت کنم تقلبی بوده
- تموم‌اش کردی؟
- آره
- خب برو بازم ازش بخر. مطمئن‌ام باز هم به‌ت تقلبی می‌فروشه
- متاسفانه جای دوریه
- چه‌قدر دور؟
- ۵۰۰ کیلومتر
- از کشور همسایه رفتی خرید کردی؟
- خیر
- از شهر همسایه؟
- خیر
- روستای همسایه؟
- خیر
- پس از کجا؟ چرا ان‌قدر دور؟
- کشورِ همسایه‌ی کشورِ همسایه
- با خودت چاقو نبرده بودی؟
- چرا برده بودم
- پس چه‌طوری تونستن به‌ت تقلبی بدن؟
- خودم هم موندم
- می‌خواهی راهی به‌ت نشون بدم که دفعه‌ی دیگه سرت کلاه نره؟
- بله
- دفعه‌ی دیگه با یه چاقو برو توی مغازه، بگو حشیشِ من را بدید من برم! بعد یه کیف سامسونت می‌ذارن روی میز. تو همین‌جوری یه دفه پول نده بیا بیرون! اول درِ کیف رُ باز کن. یکی از بسته‌های حشیش رُ بردار. یه چاقو بزن توش، بیار بیرون. نوکِ چاقو رُ با زبون‌ات مزه مزه کن. اگر مزه‌ی نمک می‌داد می‌خوان سرت کلاه بذارن
- اونی که می‌گی هرویینه! حشیش شبیه چای می‌مونه قیافه‌اش! اون رُ نمی‌دونی چی کار باید کرد؟
- چرا می‌دونم. اول برو توی مغازه بگو هرویین می‌خوام. بعد که دیدن خیلی واردی و داری تقلبی بودنِ هرویین رُ بررسی می‌کنی، درِ کیف سامسونت رُ ببند و بگو نظرم عوض شد! حشیش می‌خوام! اینا هم فکر می‌کنند راهِ تشخیصِ تقلبی بودنِ حشیش رُ هم بلدی، جرات نمی‌کنند به‌ت حشیشِ تقلبی بدن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خیلی ممنون که می‌خوای یه چیزی بگی، حتا اگر می‌خوای فحش هم بدی خیلی ممنون

قدیمی

به معتادها

خودتون انتخاب کنید شلاق چند دهم بزنم؟ پنج دهم داریم. هفت دهم هم داریم که البته دردش بیش‌تره [بچه به شدت ترسیده و قاچ خربزه از دست‌اش می‌افت...

ناآرام

ناآرام

خوراک

آمار

نوشته‌های بیش‌تر دیده شده

دوست داشتنی

گذشتگان

پیوندها

جستجوی این وبلاگ

تماس

naaraamblog dar yahoo dat kam
Powered By Blogger
Add to Google
با پشتیبانی Blogger.